Zapraszam do kontaktu.
E-mail: dhawrysz@wp.pl
Telefon: +48 695 812 106
www.wszystkiedziecisadobre.pl - Autorka książki "Wszystkie dzieci są dobre"
Dorota Hawrysz - psycholog, psychoterapeutka, mediator, trener z 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Podyplomowych Studiów Zarządzania Ludźmi w Firmie Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu "Moderator" we Wrocławiu oraz Studium Mediacji. Specjalistka w dziedzinie szkoleń miękkich oraz sprzedaży, popartych dwunastoletnią praktyką pracy w dużej korporacji w sektorze handlowym. Obecnie właścicielka własnej firmy, gdzie od 12 lat prowadzi psychoterapię w oparciu o systemowe ustawienia rodzinne. Autorka wielu programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, komunikacji, asertywności i rozwoju osobistego. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej i rodzinnej. Od 2006 roku uczestniczka wielu seminariów i warsztatów ustawień systemowych rodzinnych i organizacyjnych prowadzonych między innymi przez Berta Hellingera, Gerharda Walpera, Wolfganga Deussera, Guntera Schrickera, Marię Senftleben-Gudrih, Marka Wilkirskiego. Prowadzi indywidualne ustawienia rodzinne i organizacyjne. Od 12 lat organizuje seminaria ustawień systemowych dla Guntera Schrickera w Polsce.
"W swojej pracy stawiam na rozwój drugiej osoby, na wydobycie jej zasobów i potencjału, spokoju oraz wiary w siebie i własną siłę."
Oferta
Jak stworzyć firmę, która odnosi sukcesy? Jak skutecznie rozwiązywać jej problemy i sprawić, by firma rozwijała się stabilnie i rosła w siłę? Jak pozyskać nowych klientów i stworzyć dobrą, długoterminową relację z klientem? Jak dobrze i skutecznie zarządzać pracownikami?
Odpowiedzi na te i inne pytania uzyskają Państwo na jedynych w swoim rodzaju szkoleniach, jakie proponuję, które są połączeniem praktycznej wiedzy psychologicznej, mojego doświadczenia zawodowego w biznesie wraz z wyjątkową metodą szkoleniową - systemowymi ustawieniami organizacyjnymi dla firm.
Ustawienia biznesowe to niezwykle skuteczna metoda, która pozwoli odkryć nieuświadomione przyczyny, które powodują trudności w firmie oraz znaleźć skuteczne rozwiązania, dzięki którym firma zacznie odnosić większe sukcesy.
W przeciwieństwie do tradycyjnych metod szkoleniowych ustawienia biznesowe pozwalają odkryć niewidoczne przyczyny w firmie, określone zasady i porządki, które wpływają na działanie firmy i sposób jej kontaktu z otoczeniem.
Ustawienia biznesowe pozwolą wspólnie z uczestnikami szkolenia przyjrzeć się sytuacjom konfliktowym, kryzysom w firmie, zrozumieć ich przyczyny i znaleźć skuteczne rozwiązania.
Praktyczna wiedza z wielu tematów niezbędnych do efektywnego prowadzenia biznesu pozwoli na poszerzenie oraz rozwój kompetencji pracowniczych i menadżerskich, a co za tym idzie poprawienie skuteczności i jakości życia zawodowego zatrudnionych osób.
Dlaczego ustawienia biznesowe są tak skuteczne?
Każda firma posiada swoistą niewidoczną właściwość, określone zasady i porządki, które wpływają na wewnętrzne działanie firmy i sposób jej kontaktu z otoczeniem. Firma przestaje właściwie działać, gdy te zasady i porządki nie są przestrzegane lub są pomijane, nieuświadomione. Podczas szkolenia możliwe jest odkrycie tych zasad i porządków oraz wszystkich nieuświadomionych blokad, przyczyn, które hamują rozwój firmy. Już sama świadomość tych blokad może spowodować dobrą zmianę w działaniu firmy.
Korzyści ze szkoleń:
- indywidualnie dopasowana tematyka i rozwiązania dla Twojej firmy;
- odkrycie blokad, przyczyn, które hamują rozwój i powodują trudności w firmie;
- poznanie nieuświadomionych zasad i porządków panujących w firmie, a wpływających na jej sukces i efektywność;
- rozwój kompetencji pracowniczych i menadżerskich;
- poprawienie skuteczności i jakości życia zawodowego zatrudnionych osób;
- rozpoznanie przyczyn i znalezienie rozwiązań sytuacji kryzysowych w firmie;
- zwiększenie efektywności funkcjonowania firmy;
TEMATY SZKOLEŃ:
- Sprzedaż dla zaawansowanych – praca z „trudnym” klientem.
- Skuteczne pozyskiwanie nowego klienta.
- Zarządzanie zespołem.
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole i firmie.
- Obsługa trudnych klientów w Customer Service.
- Asertywność: ustalanie swoich granic psychologicznych, moje „tak” i „nie” wobec klienta, asertywna odpowiedź na krytykę i pochwałę
- Rozwój własnych kompetencji zawodowych.
- Kryzys w firmie jako szansa zmiany, rozwoju i nowej jakości pracy.
- Międzykulturowość w firmie (obcokrajowcy jako klienci, pracownicy oraz współpracownicy).
DLA KOGO?
- pracownicy firm
- menedżerowie/ kierownicy sprzedaży
- menedżerowie/ kierownicy zespołów projektowych
- koordynatorzy zespołów zadaniowych
- szefowie działów
- właściciele firm i wszystkich, którzy zarządzają zespołami
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Szkolenia są dostosowane do potrzeb firmy i uczestników.
Możliwość przeprowadzenie szkolenia na terenie firmy lub w innym wskazanym miejscu na terenie Polski.
CENA:
ustalana jest indywidualnie
450
Przeszkolonych firm20
lat praktyki550
Zadowolonych klientów36
Wyróżnień